Pembangunan Modul Aktiviti Air Untuk Guru Pendidikan Khas Di Pulau Pinang
Aktiviti akuatik seperti berenang dan hidroterapi adalah aktiviti yang kerap dijalankan dalam Program Pendidikan Khas Integrasi (PPKI) di Pulau Pinang, namun kurang modul spesifik diterbitkan untuk guru menyebabkan pengendalian aktiviti ini tidak sistematik. Terdapat dua hipotesis nol dan lima objek...
Saved in:
主要作者: | Samsudin, Nur Amalina |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2023
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/60343/1/NUR%20AMALINA%20BINTI%20SAMSUDIN%20-%20TESIS%20cut.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Penggunaan Childhood Autism Rating Scale (CARS) Untuk Penilaian Autism Spectrum Disorder (ASD) Dalam Program Pendidikan Khas Integrasi (PPKI) Di Pulau Pinang
由: Ting, Siong Lee
出版: (2018) -
Pembinaan Dan Penilaian Modul Pengajaran
Teknik Mewarna Cat Air Subjek Pendidikan Seni Visual
Untuk Guru Bukan Opsyen
由: Mat Jiddin, Kasran
出版: (2012) -
Kualiti perkhidmatan guru di sekolah menengah kawalan dan sekolah menengah biasa di daerah pulau, Pulau Pinang
由: Kassim, Salmah
出版: (2003) -
Perlaksanaan Inkuiri Terbimbing Di Dalam Kalangan Guru Sains Di Negeri Pulau Pinang
由: Abdull Hamid, Fasya
出版: (2019) -
Reka Bentuk Dan Pembangunan Modul Latihan Kemahiran Literasi Maklumat Untuk Guru Perpustakaan Dan Media Berasaskan Model The Big6
由: Razali, Norhayati
出版: (2009)