Teachers' Beliefs And Self-Efficacy In Computer Technology Integration For Teaching And Learning : A Comparative Study Between Oman And Malaysia [LB1028.3. H155 2007 f rb].

Kajian ini dijalankan untuk mengkaji faktor-faktor berkaitan integrasi teknologi komputer untuk pengajaran dan pembelajaran. Kajian mengkaji kepercayaan guru dan efikasi kendiri guru dalam mengintegrasi teknologi komputer untuk pengajaran dan pembelajaran sebagai kajian perbandingan antara dua nega...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Mohammed Salim Alhajri, Rashid
格式: Thesis
語言:English
出版: 2007
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/8316/1/TEACHERS%E2%80%99_BELIEFS_AND_SELF-EFFICACY_IN_COMPUTER_TECHNOLOGY_INTEGRATION_FOR_TEACHING_AND_LEARNING.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Kajian ini dijalankan untuk mengkaji faktor-faktor berkaitan integrasi teknologi komputer untuk pengajaran dan pembelajaran. Kajian mengkaji kepercayaan guru dan efikasi kendiri guru dalam mengintegrasi teknologi komputer untuk pengajaran dan pembelajaran sebagai kajian perbandingan antara dua negara, Oman dan Malaysia. This study was designed to investigate factors related to computer technology integration for teaching and learning. The study examined teacher beliefs and self-efficacy with respect to computer technology integration for teaching and learning, as a comparative study across two countries, Oman and Malaysia.