Teachers' Beliefs And Self-Efficacy In Computer Technology Integration For Teaching And Learning : A Comparative Study Between Oman And Malaysia [LB1028.3. H155 2007 f rb].

Kajian ini dijalankan untuk mengkaji faktor-faktor berkaitan integrasi teknologi komputer untuk pengajaran dan pembelajaran. Kajian mengkaji kepercayaan guru dan efikasi kendiri guru dalam mengintegrasi teknologi komputer untuk pengajaran dan pembelajaran sebagai kajian perbandingan antara dua nega...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Mohammed Salim Alhajri, Rashid
格式: Thesis
语言:English
出版: 2007
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/8316/1/TEACHERS%E2%80%99_BELIEFS_AND_SELF-EFFICACY_IN_COMPUTER_TECHNOLOGY_INTEGRATION_FOR_TEACHING_AND_LEARNING.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:Kajian ini dijalankan untuk mengkaji faktor-faktor berkaitan integrasi teknologi komputer untuk pengajaran dan pembelajaran. Kajian mengkaji kepercayaan guru dan efikasi kendiri guru dalam mengintegrasi teknologi komputer untuk pengajaran dan pembelajaran sebagai kajian perbandingan antara dua negara, Oman dan Malaysia. This study was designed to investigate factors related to computer technology integration for teaching and learning. The study examined teacher beliefs and self-efficacy with respect to computer technology integration for teaching and learning, as a comparative study across two countries, Oman and Malaysia.