Budaya Sekolah Rendah: Hubungannya Dengan Kepemimpinan, Komitmen Organisasi Dan Pencapaian Akademik.
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti budaya sekolah positif iaitu hubungan kemanusiaan, sistem terbuka, matlamat rasional, dan proses dalaman (Quinn, 1988) di Sekolah Kebangsaan dan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina mengikut pencapaian akademik. The purpose of this study is to identify the posi...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2007
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/9007/1/BUDAYA_SEKOLAH_RENDAH.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
总结: | Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti budaya sekolah positif iaitu hubungan kemanusiaan, sistem terbuka, matlamat rasional, dan proses dalaman (Quinn, 1988)
di Sekolah Kebangsaan dan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina mengikut pencapaian akademik.
The purpose of this study is to identify the positive school culture base on human relationships, open system, rational goal, and internal process (Quinn, 1988) of primary
schools in Sekolah Kebangsaan and Sekolah Jenis Kebangsaan Cina in Kedah.
|
---|