Kesan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri (Pbi) Melalui Web Terhadap Prestasi Dan Persepsi Pelajar Dalam Mata Pelajaran Fizik Peringkat University [LB2372.P5 K45 2007 f rb].

Penyelidikan ini dijalankan untuk mengkaji kesan pembelajaran berasaskan inkuiri (PBI) melalui Web terhadap prestasi dan persepsi pelajar di peringkat universiti. This study was conducted to investigate the effect of the Inquiry-based Learning (IBL) through web page on students’ performance and p...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Md Ahir, Khairun Nadwa
Format: Thesis
Language:English
Published: 2008
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/9057/1/KESAN_PEMBELAJARAN_BERASASKAN_INKUIRI.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-usm-ep.9057
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.90572013-07-13T04:03:25Z Kesan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri (Pbi) Melalui Web Terhadap Prestasi Dan Persepsi Pelajar Dalam Mata Pelajaran Fizik Peringkat University [LB2372.P5 K45 2007 f rb]. 2008-10 Md Ahir, Khairun Nadwa LB2371-2372 Graduate education Penyelidikan ini dijalankan untuk mengkaji kesan pembelajaran berasaskan inkuiri (PBI) melalui Web terhadap prestasi dan persepsi pelajar di peringkat universiti. This study was conducted to investigate the effect of the Inquiry-based Learning (IBL) through web page on students’ performance and perception at university level. 2008-10 Thesis http://eprints.usm.my/9057/ http://eprints.usm.my/9057/1/KESAN_PEMBELAJARAN_BERASASKAN_INKUIRI.pdf application/pdf en public masters Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Pendidikan Jarak Jauh
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic LB2371-2372 Graduate education
spellingShingle LB2371-2372 Graduate education
Md Ahir, Khairun Nadwa
Kesan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri (Pbi) Melalui Web Terhadap Prestasi Dan Persepsi Pelajar Dalam Mata Pelajaran Fizik Peringkat University [LB2372.P5 K45 2007 f rb].
description Penyelidikan ini dijalankan untuk mengkaji kesan pembelajaran berasaskan inkuiri (PBI) melalui Web terhadap prestasi dan persepsi pelajar di peringkat universiti. This study was conducted to investigate the effect of the Inquiry-based Learning (IBL) through web page on students’ performance and perception at university level.
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Md Ahir, Khairun Nadwa
author_facet Md Ahir, Khairun Nadwa
author_sort Md Ahir, Khairun Nadwa
title Kesan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri (Pbi) Melalui Web Terhadap Prestasi Dan Persepsi Pelajar Dalam Mata Pelajaran Fizik Peringkat University [LB2372.P5 K45 2007 f rb].
title_short Kesan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri (Pbi) Melalui Web Terhadap Prestasi Dan Persepsi Pelajar Dalam Mata Pelajaran Fizik Peringkat University [LB2372.P5 K45 2007 f rb].
title_full Kesan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri (Pbi) Melalui Web Terhadap Prestasi Dan Persepsi Pelajar Dalam Mata Pelajaran Fizik Peringkat University [LB2372.P5 K45 2007 f rb].
title_fullStr Kesan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri (Pbi) Melalui Web Terhadap Prestasi Dan Persepsi Pelajar Dalam Mata Pelajaran Fizik Peringkat University [LB2372.P5 K45 2007 f rb].
title_full_unstemmed Kesan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri (Pbi) Melalui Web Terhadap Prestasi Dan Persepsi Pelajar Dalam Mata Pelajaran Fizik Peringkat University [LB2372.P5 K45 2007 f rb].
title_sort kesan pembelajaran berasaskan inkuiri (pbi) melalui web terhadap prestasi dan persepsi pelajar dalam mata pelajaran fizik peringkat university [lb2372.p5 k45 2007 f rb].
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Pendidikan Jarak Jauh
publishDate 2008
url http://eprints.usm.my/9057/1/KESAN_PEMBELAJARAN_BERASASKAN_INKUIRI.pdf
_version_ 1747819747134668800