Kesan Penggunaan Contoh Jawapan Terbimbing Terhadap Prestasi Penyelesaian Masalah Berayat Dan Keupayaan Metakognisi Murid Tingkatan Satu Dalam Topik Peratus [LB1645. N335 2007 f rb].
Tujuan penyelidikan ini adalah untuk mengkaji kesan penggunaan contoh jawapan terbimbing dalam topik ‘Peratus’. Sampel penyelidikan adalah terdiri daripada murid tingkatan I (N = 285) dari 8 sekolah di daerah Seberang Perai (Utara/Tengah). The aim of this research is to study the effects of guid...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/9102/1/KESAN_PENGGUNAAN_CONTOH_JAWAPAN_TERBIMBING_TERHADAP_PRESTASI_PENYELESAIAN_MASALAH_BERAYAT_DAN_KEUPAYAAN_METAKOGNISI_MURID_TINGKATAN_SATU_DALAM_TOPIK_PERATUS.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-usm-ep.9102 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-usm-ep.91022013-07-13T04:04:07Z Kesan Penggunaan Contoh Jawapan Terbimbing Terhadap Prestasi Penyelesaian Masalah Berayat Dan Keupayaan Metakognisi Murid Tingkatan Satu Dalam Topik Peratus [LB1645. N335 2007 f rb]. 2007-03 Yaakob, Mohd. Nazari LB1603-1696.6 Secondary Education. High schools Tujuan penyelidikan ini adalah untuk mengkaji kesan penggunaan contoh jawapan terbimbing dalam topik ‘Peratus’. Sampel penyelidikan adalah terdiri daripada murid tingkatan I (N = 285) dari 8 sekolah di daerah Seberang Perai (Utara/Tengah). The aim of this research is to study the effects of guided worked-out examples in the ‘Percentages’ topic. The sample used in this research was form I students (N = 285) from 8 schools in Seberang Perai (North/Central) district. 2007-03 Thesis http://eprints.usm.my/9102/ http://eprints.usm.my/9102/1/KESAN_PENGGUNAAN_CONTOH_JAWAPAN_TERBIMBING_TERHADAP_PRESTASI_PENYELESAIAN_MASALAH_BERAYAT_DAN_KEUPAYAAN_METAKOGNISI_MURID_TINGKATAN_SATU_DALAM_TOPIK_PERATUS.pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Teknologi Pengajaran dan Multimedia |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
collection |
USM Institutional Repository |
language |
English |
topic |
LB1603-1696.6 Secondary Education High schools |
spellingShingle |
LB1603-1696.6 Secondary Education High schools Yaakob, Mohd. Nazari Kesan Penggunaan Contoh Jawapan Terbimbing Terhadap Prestasi Penyelesaian Masalah Berayat Dan Keupayaan Metakognisi Murid Tingkatan Satu Dalam Topik Peratus [LB1645. N335 2007 f rb]. |
description |
Tujuan penyelidikan ini adalah untuk mengkaji kesan penggunaan contoh jawapan terbimbing dalam topik ‘Peratus’. Sampel penyelidikan adalah terdiri daripada murid tingkatan I (N = 285) dari 8 sekolah di daerah Seberang Perai
(Utara/Tengah).
The aim of this research is to study the effects of guided worked-out examples in the ‘Percentages’ topic. The sample used in this research was form I students (N = 285) from 8 schools in Seberang Perai (North/Central) district.
|
format |
Thesis |
qualification_name |
Doctor of Philosophy (PhD.) |
qualification_level |
Doctorate |
author |
Yaakob, Mohd. Nazari |
author_facet |
Yaakob, Mohd. Nazari |
author_sort |
Yaakob, Mohd. Nazari |
title |
Kesan Penggunaan Contoh Jawapan Terbimbing Terhadap Prestasi Penyelesaian Masalah Berayat Dan Keupayaan Metakognisi Murid Tingkatan Satu Dalam Topik Peratus [LB1645. N335 2007 f rb]. |
title_short |
Kesan Penggunaan Contoh Jawapan Terbimbing Terhadap Prestasi Penyelesaian Masalah Berayat Dan Keupayaan Metakognisi Murid Tingkatan Satu Dalam Topik Peratus [LB1645. N335 2007 f rb]. |
title_full |
Kesan Penggunaan Contoh Jawapan Terbimbing Terhadap Prestasi Penyelesaian Masalah Berayat Dan Keupayaan Metakognisi Murid Tingkatan Satu Dalam Topik Peratus [LB1645. N335 2007 f rb]. |
title_fullStr |
Kesan Penggunaan Contoh Jawapan Terbimbing Terhadap Prestasi Penyelesaian Masalah Berayat Dan Keupayaan Metakognisi Murid Tingkatan Satu Dalam Topik Peratus [LB1645. N335 2007 f rb]. |
title_full_unstemmed |
Kesan Penggunaan Contoh Jawapan Terbimbing Terhadap Prestasi Penyelesaian Masalah Berayat Dan Keupayaan Metakognisi Murid Tingkatan Satu Dalam Topik Peratus [LB1645. N335 2007 f rb]. |
title_sort |
kesan penggunaan contoh jawapan terbimbing terhadap prestasi penyelesaian masalah berayat dan keupayaan metakognisi murid tingkatan satu dalam topik peratus [lb1645. n335 2007 f rb]. |
granting_institution |
Universiti Sains Malaysia |
granting_department |
Pusat Teknologi Pengajaran dan Multimedia |
publishDate |
2007 |
url |
http://eprints.usm.my/9102/1/KESAN_PENGGUNAAN_CONTOH_JAWAPAN_TERBIMBING_TERHADAP_PRESTASI_PENYELESAIAN_MASALAH_BERAYAT_DAN_KEUPAYAAN_METAKOGNISI_MURID_TINGKATAN_SATU_DALAM_TOPIK_PERATUS.pdf |
_version_ |
1747819754405494784 |