Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb].
Kajian ini bertujuan mengkaji tahap pencapaian kemahiran proses sains guruguru pelatih dan pelaksanaannya dalam pengajaran pembelajaran sains semasa praktikum. This study aimed to examine the achievement levels and implementation of science process skills among student teachers during practicum....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/9342/1/TAHAP_PENCAPAIAN_DAN_PELAKSANAAN.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-usm-ep.9342 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-usm-ep.93422017-03-13T02:57:24Z Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb]. 2007-07 Yeam, Koon Peng LB1555-1602 Elementary or public school education Kajian ini bertujuan mengkaji tahap pencapaian kemahiran proses sains guruguru pelatih dan pelaksanaannya dalam pengajaran pembelajaran sains semasa praktikum. This study aimed to examine the achievement levels and implementation of science process skills among student teachers during practicum. A two-phase mixedmethodology design was employed. 2007-07 Thesis http://eprints.usm.my/9342/ http://eprints.usm.my/9342/1/TAHAP_PENCAPAIAN_DAN_PELAKSANAAN.pdf application/pdf en public masters Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Kemanusiaan |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
collection |
USM Institutional Repository |
language |
English |
topic |
LB1555-1602 Elementary or public school education |
spellingShingle |
LB1555-1602 Elementary or public school education Yeam, Koon Peng Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb]. |
description |
Kajian ini bertujuan mengkaji tahap pencapaian kemahiran proses sains guruguru pelatih dan pelaksanaannya dalam pengajaran pembelajaran sains semasa praktikum.
This study aimed to examine the achievement levels and implementation of science process skills among student teachers during practicum. A two-phase mixedmethodology
design was employed.
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Yeam, Koon Peng |
author_facet |
Yeam, Koon Peng |
author_sort |
Yeam, Koon Peng |
title |
Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb]. |
title_short |
Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb]. |
title_full |
Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb]. |
title_fullStr |
Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb]. |
title_full_unstemmed |
Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb]. |
title_sort |
tahap pencapaian dan pelaksanaan kemahiran proses sains dalam kalangan guru pelatih [lb1585.a2 y39 2007 f rb]. |
granting_institution |
Universiti Sains Malaysia |
granting_department |
Pusat Pengajian Ilmu Kemanusiaan |
publishDate |
2007 |
url |
http://eprints.usm.my/9342/1/TAHAP_PENCAPAIAN_DAN_PELAKSANAAN.pdf |
_version_ |
1747819766796517376 |