Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb].

Kajian ini bertujuan mengkaji tahap pencapaian kemahiran proses sains guruguru pelatih dan pelaksanaannya dalam pengajaran pembelajaran sains semasa praktikum. This study aimed to examine the achievement levels and implementation of science process skills among student teachers during practicum....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Yeam, Koon Peng
Format: Thesis
Language:English
Published: 2007
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/9342/1/TAHAP_PENCAPAIAN_DAN_PELAKSANAAN.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-usm-ep.9342
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.93422017-03-13T02:57:24Z Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb]. 2007-07 Yeam, Koon Peng LB1555-1602 Elementary or public school education Kajian ini bertujuan mengkaji tahap pencapaian kemahiran proses sains guruguru pelatih dan pelaksanaannya dalam pengajaran pembelajaran sains semasa praktikum. This study aimed to examine the achievement levels and implementation of science process skills among student teachers during practicum. A two-phase mixedmethodology design was employed. 2007-07 Thesis http://eprints.usm.my/9342/ http://eprints.usm.my/9342/1/TAHAP_PENCAPAIAN_DAN_PELAKSANAAN.pdf application/pdf en public masters Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Kemanusiaan
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic LB1555-1602 Elementary or public school education
spellingShingle LB1555-1602 Elementary or public school education
Yeam, Koon Peng
Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb].
description Kajian ini bertujuan mengkaji tahap pencapaian kemahiran proses sains guruguru pelatih dan pelaksanaannya dalam pengajaran pembelajaran sains semasa praktikum. This study aimed to examine the achievement levels and implementation of science process skills among student teachers during practicum. A two-phase mixedmethodology design was employed.
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Yeam, Koon Peng
author_facet Yeam, Koon Peng
author_sort Yeam, Koon Peng
title Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb].
title_short Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb].
title_full Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb].
title_fullStr Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb].
title_full_unstemmed Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb].
title_sort tahap pencapaian dan pelaksanaan kemahiran proses sains dalam kalangan guru pelatih [lb1585.a2 y39 2007 f rb].
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Ilmu Kemanusiaan
publishDate 2007
url http://eprints.usm.my/9342/1/TAHAP_PENCAPAIAN_DAN_PELAKSANAAN.pdf
_version_ 1747819766796517376