Social Studies Teaching In Oman : Teachers' Concerns And Levels Of Use In The Adoption Of Student-Centered Teaching Approach [LB1584.A2 A266 2007 f rb].
Kajian ini adalah untuk menyelidik keperihatinan dan tahap Penggunaan guru-guru Pengajian Sosial dalam pengambilan dan pengamalan pendekatan pengajaran berpusatkan pelajar (S-CTA) dalam pengajaran dan pembelajaran Pengajian Sosial di sekolah sistem Pendidikan Asas di Oman. The purpose of this st...
Saved in:
Main Author: | Saif Al-Aghbari, Saif Yousuf |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/9461/1/SOCIAL_STUDIES_TEACHING_IN_OMAN.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb].
by: Yeam, Koon Peng
Published: (2007) -
Kesan Program Latihan Menggunakan Model Taktikal Dengan Stail Pengajaran Berbeza Terhadap Murid Pelbagai Tahap Kemahiran Permainan Hoki [LB1530.P5 S227 2007 f rb].
by: K.Jeganathan, Sanmuga Nathan
Published: (2007) -
Kesan Pendekatan Penyebatian Kemahiran Berfikir Kreatif Dalam Pengajaran Karangan Deskriptif Dan Karangan Imaginatif Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan IV [LB1591.5.M2 S623 2006 f rb].
by: Mohamed, Siti Zabidah
Published: (2006) -
Kajian Mengenai Kesatuan Idea Dalam Dialog Pengajaran Dan Pembelajaran Bidang Estetik Dalam Mata Pelajaran Bahasa Melayu Tingkatan Empat Di Beberapa Buah Sekolah Di Sabah [LB1577.M2 S245 2005 f rb] [) Microfiche 8574].
by: Maseri, Sarkauvi
Published: (2005) -
English Language Writing Proficiency At The PMR Level: A Needs Analysis Study In A Rural Secondary School
by: PPIP, Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
Published: (2003)