Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme [LB1642.M2 T129 2006 f rb ].
Kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan pengajaran terus nilai patriotisme dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi tujuan penerapan patriotisme dengan menggunakan sumber pengajaran sejarah pelbagai perspektif (selain buku teks) dan sumber pengajaran sejarah berasaskan buku teks. The ma...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2006
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/9733/1/MOHMAD_NOOR_B_MOHMAD_TAIB.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
总结: | Kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan pengajaran terus nilai patriotisme dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi tujuan penerapan patriotisme dengan menggunakan sumber pengajaran sejarah pelbagai perspektif (selain buku teks) dan sumber pengajaran sejarah berasaskan buku teks.
The main purpose of this study was to determine the effects of direct instruction on patriotic values in the teaching and learning of history to inculcate patriotism by using multi perspective sources (other than text book) and history text book as history teaching sources.
|
---|