Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme [LB1642.M2 T129 2006 f rb ].
Kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan pengajaran terus nilai patriotisme dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi tujuan penerapan patriotisme dengan menggunakan sumber pengajaran sejarah pelbagai perspektif (selain buku teks) dan sumber pengajaran sejarah berasaskan buku teks. The ma...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/9733/1/MOHMAD_NOOR_B_MOHMAD_TAIB.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-usm-ep.9733 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-usm-ep.97332017-02-10T10:01:28Z Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme [LB1642.M2 T129 2006 f rb ]. 2006 Mohmad Taib, Mohmad Noor LB1603-1696.6 Secondary Education. High schools Kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan pengajaran terus nilai patriotisme dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi tujuan penerapan patriotisme dengan menggunakan sumber pengajaran sejarah pelbagai perspektif (selain buku teks) dan sumber pengajaran sejarah berasaskan buku teks. The main purpose of this study was to determine the effects of direct instruction on patriotic values in the teaching and learning of history to inculcate patriotism by using multi perspective sources (other than text book) and history text book as history teaching sources. 2006 Thesis http://eprints.usm.my/9733/ http://eprints.usm.my/9733/1/MOHMAD_NOOR_B_MOHMAD_TAIB.pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
collection |
USM Institutional Repository |
language |
English |
topic |
LB1603-1696.6 Secondary Education High schools |
spellingShingle |
LB1603-1696.6 Secondary Education High schools Mohmad Taib, Mohmad Noor Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme [LB1642.M2 T129 2006 f rb ]. |
description |
Kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan pengajaran terus nilai patriotisme dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi tujuan penerapan patriotisme dengan menggunakan sumber pengajaran sejarah pelbagai perspektif (selain buku teks) dan sumber pengajaran sejarah berasaskan buku teks.
The main purpose of this study was to determine the effects of direct instruction on patriotic values in the teaching and learning of history to inculcate patriotism by using multi perspective sources (other than text book) and history text book as history teaching sources.
|
format |
Thesis |
qualification_name |
Doctor of Philosophy (PhD.) |
qualification_level |
Doctorate |
author |
Mohmad Taib, Mohmad Noor |
author_facet |
Mohmad Taib, Mohmad Noor |
author_sort |
Mohmad Taib, Mohmad Noor |
title |
Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme
[LB1642.M2 T129 2006 f rb ].
|
title_short |
Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme
[LB1642.M2 T129 2006 f rb ].
|
title_full |
Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme
[LB1642.M2 T129 2006 f rb ].
|
title_fullStr |
Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme
[LB1642.M2 T129 2006 f rb ].
|
title_full_unstemmed |
Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme
[LB1642.M2 T129 2006 f rb ].
|
title_sort |
kesan pengajaran terus nilai dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi penerapan patriotisme
[lb1642.m2 t129 2006 f rb ]. |
granting_institution |
Universiti Sains Malaysia |
granting_department |
Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
publishDate |
2006 |
url |
http://eprints.usm.my/9733/1/MOHMAD_NOOR_B_MOHMAD_TAIB.pdf |
_version_ |
1747819812057251840 |