Electronic problem based learning (ePBL) sebagai medium bagi memudahcarakan pembelajaran pemindahan ilmu dalam kalangan pelajar UTHM
Pelajar didapati kurang peka dan sensitif terhadap isu dan masalah yang dihadapi masyarakat. Pelajar kurang pengalaman pemindahan ilmu dan tidak dapat mengaplikasi ilmu didunia sebenar. Objektif kajian ini dijalankan bagi mengenal pasti pendekatan medium ePBL untuk memudahcarakan pembelajaran...
Saved in:
Main Author: | Hamin, Farhana |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/1465/1/24p%20FARHANA%20HAMIN.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1465/2/FARHANA%20HAMIN%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1465/3/FARHANA%20HAMIN%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kecenderungan pembelajaran teknikal melalui pembelajaran koperatif di kalangan Pelajar Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Mekanikal di UTHM
by: Md Zain, Mohamad Naaim
Published: (2008) -
Kesediaan tenaga pengajar UTHM dalam melaksanakan Program 2u2i (2 tahun universiti, 2 tahun industri)
by: Puat, Nurul Azwa
Published: (2019) -
Tahap kematangan e-pembelajaran: satu kajian di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM)
by: Che Radzi, Muhammad Firdaus
Published: (2008) -
The effect of vocabulary learning strategies in enhancing vocabulary learning among secondary school students in Bani-Walid Libya
by: Almabrouk, Salma Hasan
Published: (2017) -
Embedded scheme of work structure into learning management system
by: Nik Nurul Hafzan, Mat Yaacob
Published: (2016)