Persepsi pelajar terhadap perbezaan kemudahan prasarana dalam membantu pembudayaan sains dan teknologi pelajar di Kolej Vokasional Zon Selatan
Sains dan teknologi memainkan peranan penting dalam bidang pendidikan. Sains dan teknologi boleh menyumbang kepada perubahan dalam amalan pengajaran,inovasi sekolah, perkhidmatan dan masyarakat. Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenalpasti kemudahan prasarana sains dan teknologi di...
Saved in:
Main Author: | Anual, Siti Nurhafizah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/1686/1/24p%20SITI%20NURHAFIZAH%20ANUAL.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1686/2/SITI%20NURHAFIZAH%20ANUAL%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Makmal Maya Membantu Pencapaian Dan Motivasi Pelajar Terhadap Mata Pelajaran Kimia
by: Chow, Choon Wooi
Published: (2002) -
Satu kajian integrasi ICT dalam pengajaran dan pembelajaran secara penerokaan terhadap pelajar Sarjana Pendidikan Teknik dan Vokasional, Kolej Universiti Teknologi TUn Hussein Onn
by: Amauddin, Aida Faizura
Published: (2003) -
Pendekatan konstruktif dalam inovasi pengajaran dan pembelajaran Bahasa Melayu di Kolej Vokasional
by: Omar, Zakaria
Published: (2014) -
Tahap prasarana pendidikan dan persekitaran pembelajaran di sekolah rendah zon Pengerang daerah Kota Tinggi, Johor
by: Anuar Hadison, Shahrul
Published: (2013) -
Kegiatan Kokurikulum di Sekolah Membantu Membina Daya Kepimpinan di Kalangan Pelajar Menengah Atas Kolej Sultan Abdul Hamid
by: Mashitah, Haji Ghazali
Published: (1995)