Kecerdasan emosi dalam kalangan guru sekolah menengah teknik Kementerian Pendidikan Malaysia berdasarkan Model Dulewicz dan Higg's
Kajian ini berfokuskan kepada tahap kecerdasan emosi guru Sekolah Menengah Teknik. Tujuan kajian ini adalah untuk mengenalpasti tahap kecerdasan emosi guru bagi tujuh elemen utama iaitu kesedaran diri, motivasi, intuisi, ketahanan emosi, pengaruh, sensitiviti interpersonal serta integriti dan...
Saved in:
主要作者: | Ahmad, Haslina |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English English |
出版: |
2013
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.uthm.edu.my/1911/1/24p%20HASLINA%20AHMAD.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1911/2/HASLINA%20AHMAD%20WATERMARK.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan intervensi kaunseling kelompok berdasarkan pendekatan Adler ke atas kecerdasan emosi pelajar Institut Pendidikan Guru
由: Narita Mohd Noor
出版: (2018) -
Kecerdasan emosi dan kepuasan kerja guru-guru Pendidikan Seni Visual (IR)
由: Ahmad Shaufie Masron
出版: (2004) -
Hubungan kecerdasan emosi dengan pencapaian akademik dalam kalangan pelajar-pelajar Kolej Vokasional Kementerian Pelajaran Malaysia (KVKPM)
由: Sidek, Sabariah
出版: (2013) -
Hubungan antara kecerdasan emosi (EQ) dengan minat membaca dalam kalangan pelajar
由: Mohd Baharuddin, Mohamad Zin
出版: (2010) -
Kajian keperluan kecerdasan emosi guru pelatih program ijazah sarjana muda perguruan di Institut Pendidikan Guru Malaysia
由: Jemali, Mohd Ali
出版: (2019)