Hubungan gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar aliran vokasional
Analisis keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2011 menunjukkan penurunan pencapaian bagi Sekolah Menengah Vokasional. Oleh itu, kajian ini dilaksanakan bertujuan untuk mengkaji hubungan di antara gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar. Kajian ini juga ingin mengenalpasti gaya...
Saved in:
主要作者: | Anwar, Nurul Farahanaa |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English English |
出版: |
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.uthm.edu.my/2052/1/24p%20NURUL%20FARAHANAA%20ANWAR.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2052/2/NURUL%20FARAHANAA%20ANWAR%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2052/3/NURUL%20FARAHANAA%20ANWAR%20WATERMARK.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembangunan model kemahiran pembelajaran kolaboratif dan terarah kendiri guru dan pelajar pengajian perniagaan tingkatan enam melalui pembelajaran berasaskan masalah
由: Janet Jequiline Jolly Tinjol
出版: (2022) -
Penerapan kemahiran insaniah melalui pembelajaran koperatif dalam mata pelajaran pengurusan kokurikulum di Fakulti Pendidikan Teknikal
由: Razak, Nor Rafidah
出版: (2008) -
Kemahiran boleh pindah dalam kalangan pelajar kejuruteraan di IPTA
由: Asha’ri, Aifaa Husna
出版: (2016) -
Kemahiran generik pelajar kejuruteraan mekanikal dalam mata pelajaran amalan bengkel kejuruteraan
由: Azhar, Aminuddin Afzan
出版: (2009) -
Penerapan kemahiran generik dalam pengajaran program pendidikan kejuruteraan di Politeknik Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia (KPTM)
由: Azman, Azreen Harina
出版: (2008)