Pengaruh media sosial terhadap hubungan antara keperibadian jenama dan perilaku Pengundi Pilihan Raya Presiden Indonesia
Perilaku pengundi pelajar menyumbang kepada pilihanraya di Indonesia. Namun begitu, perilaku pengundi boleh terjejas jika tiada penekanan diberikan kepada faktor perilaku. Faktor perilaku yang mempengaruhi perilaku pengundi ialah pilihan rasional. Oleh yang demikian, kajian ini bertujuan untuk me...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/23/1/24p%20LINAYATI%20LESTARI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/23/2/LINAYATI%20LESTARI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/23/3/LINAYATI%20LESTARI%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|