Persepsi usahawan industri kecil bumiputera terhadap aspek perlaksaan strategi pemasaran : satu tinjauan di Parit Raja, Batu Pahat, Johor
Strategi pemasaran memainkan peranan penting untuk menentukan kejayaan atau kegagaian sesebuah pemiagaan. Lantaran itu, kajian ini bertujuan untuk mengena! pasti aspek-aspek yang diperiukan untuk meiaksanakan strategi pemasaran daripada persepsi usahawan industri kecii bumiputera. Kajian ini diha...
Saved in:
Main Author: | Mohamood, Maziharita |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2001
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/2816/1/MAZIHARITA%20BT%20MOHAMOOD%20-%20declaration.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2816/2/MAZIHARITA%20BT%20MOHAMOOD%20-%2024p.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2816/3/MAZIHARITA%20BT%20MOHAMOOD%20-%20fulltext.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi usahawan industri kecil bumiputera terhadap aspek perlaksanaan strategi pemasaran : satu tinjauan di Parit Raja, Batu Pahat, Johor
by: Mohamood, Maziharita
Published: (2001) -
Pembangunan dan pengesahan item pengukuran dalam atribut campuran pemasaran Islam
by: Nawir Tan Hassan Tan
Published: (2023) -
Amalan komunikasi berkesan di kalangan usahawan tempatan
by: Zainal, Rina Ilyana
Published: (2004) -
Pembangunan dan penilaian modul berbantukan komputer bagi subjek pemasaran : Politeknik Port Dickson
by: Mokhtar, Syamsiah
Published: (2004) -
The perception of product quality and the intention to repurchase on shirt/blouse products made in China amongst consumers in Kota Kinabalu
by: Sun Yu
Published: (2015)