Tahap kepuasan guru terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu
Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) merupakan satu transformasi sistem pendidikan di Malaysia yang berhasrat untuk melahirkan modal insan yang holistik serta seimbanag dari segi jasmani, emosi, rohani dan intelek selaras dengan Falsafah Pendidikan Kebangsaan. Kajian ini dijalankan untuk mengkaji ta...
Saved in:
主要作者: | Chong, Siaw Chee |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English English |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.uthm.edu.my/484/1/24p%20CHONG%20SIAW%20CHEE.pdf http://eprints.uthm.edu.my/484/2/CHONG%20SIAW%20CHEE%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/484/3/CHONG%20SIAW%20CHEE%20WATERMARK.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pelaksanaan Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) bagi mata pelajaran sains di Sekolah Kebangsaan Daerah Pontian, Johor
由: Maskan, Norsyuhadah
出版: (2013) -
Model amalan pentaksiran formatif dalam kalangan guru-guru kemahiran hidup bersepadu
由: Hussin, Ahmad Zaidi
出版: (2019) -
Tinjauan persepsi guru dan pelajar terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan kompetensi (PBK) bagi mata pelajaran aliran vokasional (MPAV) di Sekolah Menengah Teknik di Sabah
由: Elizabeth Julia, Anchal
出版: (2010) -
Jenis dan Skop Tugas Guru Kanan Mata Pelajaran
由: Muniandi, Jaya Silar
出版: (1998) -
Pencapaian matlamat pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi mata pelajaran sains : satu penilaian awal /
由: Dewani Goloi
出版: (2018)