Tahap kepuasan guru terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu
Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) merupakan satu transformasi sistem pendidikan di Malaysia yang berhasrat untuk melahirkan modal insan yang holistik serta seimbanag dari segi jasmani, emosi, rohani dan intelek selaras dengan Falsafah Pendidikan Kebangsaan. Kajian ini dijalankan untuk mengkaji ta...
Saved in:
Main Author: | Chong, Siaw Chee |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/484/1/24p%20CHONG%20SIAW%20CHEE.pdf http://eprints.uthm.edu.my/484/2/CHONG%20SIAW%20CHEE%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/484/3/CHONG%20SIAW%20CHEE%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pelaksanaan Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) bagi mata pelajaran sains di Sekolah Kebangsaan Daerah Pontian, Johor
by: Maskan, Norsyuhadah
Published: (2013) -
Model amalan pentaksiran formatif dalam kalangan guru-guru kemahiran hidup bersepadu
by: Hussin, Ahmad Zaidi
Published: (2019) -
Tinjauan persepsi guru dan pelajar terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan kompetensi (PBK) bagi mata pelajaran aliran vokasional (MPAV) di Sekolah Menengah Teknik di Sabah
by: Elizabeth Julia, Anchal
Published: (2010) -
Jenis dan Skop Tugas Guru Kanan Mata Pelajaran
by: Muniandi, Jaya Silar
Published: (1998) -
Pencapaian matlamat pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi mata pelajaran sains : satu penilaian awal /
by: Dewani Goloi
Published: (2018)