Pengetahuan, kemahiran dan amalan guru membina item kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam instrumen pentaksiran pembelajaran
Kajian ini dijalankan bagi mengenal pasti tahap pengetahuan, kemahiran dan amalan guru membina item kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam instrumen pentaksiran pembelajaran. Kajian ini juga melihat perbezaan tahap pengetahuan, kemahiran dan amalan guru membina item KBAT berdasarkan kepada kump...
Saved in:
Main Author: | Othman, Afinde |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/640/1/24p%20AFINDE%20BIN%20OTHMAN.pdf http://eprints.uthm.edu.my/640/2/AFINDE%20BIN%20OTHMAN%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/640/3/AFINDE%20BIN%20OTHMAN%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan penggunaan modul pengajaran kooperatif terhadap penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi dalam mata pelajaran ekonomi
by: Azieyana Aziz
Published: (2019) -
Keberkesanan manual pembelajaran kendiri (MPK) Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam proses pengajaran dan pembelajaran dalam kalangan pelajar politeknik
by: Hamdan, Nuraffefa
Published: (2017) -
Gaya pembelajaran dan kemahiran berfikir aras tinggi dalam kalangan pelajar teknikal
by: Ismail, Mohamad Shukri
Published: (2016) -
Kesan Pendekatan Penyebatian Kemahiran Berfikir Kreatif Dalam Pengajaran Karangan Deskriptif Dan Karangan Imaginatif Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan IV [LB1591.5.M2 S623 2006 f rb].
by: Mohamed, Siti Zabidah
Published: (2006) -
Tahap Pencapaian Dan Pelaksanaan Kemahiran Proses Sains Dalam Kalangan Guru Pelatih [LB1585.A2 Y39 2007 f rb].
by: Yeam, Koon Peng
Published: (2007)