Model pembelajaran berasaskan kaedah penyelesaian masalah ke atas pelajar berbeza gaya kognitif dan kemahiran logik
Kajian bertujuan untuk mengkaji kesan penggunaan model pembelajaran berasaskan kaedah penyelesaian masalah ke atas pelajar berbcza gaya kognitif dan kemahiran logik. Ini kerana terdapat kajian-kajian lalu yang menyatakan bahawa pelajar-pelajar sukar untuk menguasai subjek Pengaturcaraan Komputer ker...
Saved in:
Main Author: | Musa, Nurliana |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/7410/1/24p%20NURLIANA%20MUSA.pdf http://eprints.uthm.edu.my/7410/2/NURLIANA%20MUSA%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/7410/3/NURLIANA%20MUSA%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Proses kognitif murid sekolah menengah pertama dalam penyelesaian masalah algebra berasaskan model taksonomi pemprosesan maklumat (IR)
by: Purwoko
Published: (2016) -
Pembinaan Modul Intervensi Terapi Kognitif dan Kesan ke Atas
Resilien Remaja Sekolah
by: Nasir, Len
Published: (2023) -
Hubungan di antara gaya kognitif dan gaya belajar di kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
by: Nur Haziyanti Mohamad Khalid
Published: (2003) -
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
by: Don, Ahmad Jasmi
Published: (1994) -
Pengaruh jantina, gaya kognitif dan personaliti warna terhadap pencapaian akademik pelajar diploma
by: Rashidin Idris
Published: (2019)