Menilai kualiti perkhidmatan pihak berkuasa tempatan menggunakan instrumen FM-SERVQUAL
Isu kecekapan sistem penyampaian perkliidmatan Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) menjadi perhatian utama kerajaan. Ia meliputi Pengurusan Fasiliti ke atas modal insan, premis, tekiiologi dan proses kerja di PBT. Fungsi Pihak Berkuasa Tempatan semakin mencabar selari dengan perubahan persekitaran y...
Saved in:
Main Author: | Wan Yusoff, Wan Zahari |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/7472/1/24p%20WAN%20ZAHARI%20WAN%20YUSOFF.pdf http://eprints.uthm.edu.my/7472/2/WAN%20ZAHARI%20WAN%20YUSOFF%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/7472/3/WAN%20ZAHARI%20WAN%20YUSOFF%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Strategi inovasi di pihak berkuasa tempatan di Kedah Malaysia
by: Rohaizad, Rashid
Published: (2014) -
Kajian ke atas penguatkuasaan pihak berkuasa tempatan MBSA terhadap penyalahgunaan bangunan kediaman, Shah Alam / Sharmila Ahmad
by: Ahmad, Sharmila
Published: (2002) -
Pelaksanaan Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) oleh Pihak Berkuasa Tempatan: Kajian Kes di Majlis Perbandaran Kangar, Perlis
by: Shuhada, Sabdin
Published: (2014) -
Pelaksanaan Akta 172 dan 171 dalam pembangunan fizikal oleh Pihak Berkuasa Tempatan
by: Mohamad Rizal, Mohamad Radzi
Published: (2014) -
Peranan pihak pemerintah daerah dalam pembangunan modal sosial di Indonesia: kajian kes di Kabupaten Kebumen Jawa Tengah
by: Putra, Ahmad Bakri
Published: (2020)