Amalan penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran guru prinsip perakaunan
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti amalan penggunaan pendekatan konstruk:tivisme dalam pengajaran guru Prinsip Perakaunan. Aspek amalan penggunaan pendekatan konstruktivisme yang dikaji adalah kesediaan perancangan guru dan kaedah pengajaran guru terhadap pencapaian pelajar-pelajar dan Gred P...
Saved in:
Main Author: | Mohd Nor, Mohd Ridzuan |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/7814/2/24p%20MOHD%20RIDZUAN%20MOHD%20NOR.pdf http://eprints.uthm.edu.my/7814/1/MOHD%20RIDZUAN%20MOHD%20NOR%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/7814/3/MOHD%20RIDZUAN%20MOHD%20NOR%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengetahuan, kemahiran dan amalan guru membina item kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam instrumen pentaksiran pembelajaran
by: Othman, Afinde
Published: (2016) -
Kesan Pendekatan Penyebatian Kemahiran Berfikir Kreatif Dalam Pengajaran Karangan Deskriptif Dan Karangan Imaginatif Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan IV [LB1591.5.M2 S623 2006 f rb].
by: Mohamed, Siti Zabidah
Published: (2006) -
Kesan pembelajaran sains berasaskan projek dan pendekatan stem terhadap lima dimensi sifat kreativiti saintifik murid tahun lima
by: Norjanah Ambo
Published: (2019) -
Kreativiti dalam pengajaran dan pembelajaran pendidikan seni visual di Sekolah Menengah daerah Kudat, Sabah
by: George Tamaki
Published: (2015) -
Kesan Program Latihan Menggunakan Model Taktikal Dengan Stail Pengajaran Berbeza Terhadap Murid Pelbagai Tahap Kemahiran Permainan Hoki [LB1530.P5 S227 2007 f rb].
by: K.Jeganathan, Sanmuga Nathan
Published: (2007)