Model strategi pengajaran matematik berkonsepkan integrasi pedagogi eksplorasi (IPE) di Kolej Vokasional Malaysia
Strategi pengajaran merupakan salah satu teknik dan pedagogi dalam menjalankan sesi pengajaran dan pembelajaran di dalam kelas. Kajian ini bertujuan mengenal pasti elemen-elemen yang diperlukan dalam pembentukan Model Strategi Pengajaran Matematik berkonsepkan Integrasi Pedagogi Eksplorasi (IPE) bag...
Saved in:
主要作者: | Jopri, Hairunissa |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English English |
出版: |
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.uthm.edu.my/8420/1/24p%20HAIRUNISSA%20JOPRI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/8420/2/HAIRUNISSA%20JOPRI%20COPYRGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/8420/3/HAIRUNISSA%20JOPRI%20WATERMARK.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penilaian keberkesanan kit pengajaran transistor bagi aliran vokasional
由: Ab. Halim, Haizum Hanim
出版: (2012) -
Portal pendidikan teknik dan vokasional : satu analisis awal dikalangan pelajar sarjana pendidikan teknik dan vokasional di Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn
由: Abd Razak, Kamal Firdausi
出版: (2002) -
Kajian kesesuaian cd rom interaktif yang dibina bagi menghasilkan bahan pengajaran teknik dan vokasional
由: Syed Nordin, Siti Zarida
出版: (2002) -
Pelaksanaan pendidikan berasaskan keterampilan (Competency Based Education) dalam Program Pendidikan Asas Vokasional (PAV) : satu kajian kes
由: Azmi, Nur Iwani
出版: (2022) -
Perlaksanaan mata pelajaran pendidikan teknik dan vokasional di peringkat sekolah menengah kebangsaan: satu tinjauan di daerah Batu Pahat
由: Kandari, Mohd. Azamri
出版: (2001)