Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggu...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English English English |
出版: |
2003
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.uthm.edu.my/9079/1/24p%20NORNAJIHA%20KAMDI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9079/2/NORNAJIHA%20KAMDI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9079/3/NORNAJIHA%20KAMDI%20WATERMARK.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
总结: | Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap
perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar,
kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO.
Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggunakan perkhidmatan
tersebut seramai 100 orang pelajar. Borang soal selidik digunakan sebagai instrumen
untuk mengutip data-data yang diperlukan. Data-data dianalisis dengan menggunakan
min skala dan diinterpretasi menggunakan skala Guttmann yang diubahsuai. Dapatan
kajian yang diperolehi, dipersembahkan dalam bentuk jadual skor dan peratusan beserta
interpretasinya. Dapatan kajian mendapati bahawa tahap kepuasan pelajar terhadap
perkhidmatan bas KUiTTHO adalah sederhana dan pelajar tidak berpuashati dengan
masalah kelewatan bas yang sering berlaku. |
---|