Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggu...
Saved in:
主要作者: | Kamdi, Nornajiha |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English English English |
出版: |
2003
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.uthm.edu.my/9079/1/24p%20NORNAJIHA%20KAMDI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9079/2/NORNAJIHA%20KAMDI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9079/3/NORNAJIHA%20KAMDI%20WATERMARK.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Hubungan antara elemen-elemen pengurusan kualiti menyeluruh dengan kepuasan kerja guru
由: Norizan, Ismail
出版: (2008) -
Pengaruh kepimpinan beretika dan kepuasan kerja guru terhadap komitmen organisasi di sekolah
由: llham, lsmail
出版: (2015) -
Tahap kepuasan guru terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu
由: Chong, Siaw Chee
出版: (2019) -
Pengaruh kepimpinan transformasi pengetua tahap komitmen organisasi dan efikasi kendiri guru sekolah-sekolah Agama di Kedah
由: Jazmi, Md Isa
出版: (2015) -
Faktor-Faktor Yang Menyumbang Terhadap Kepuasan Kerja Di Kalangan Staf Makmal Sekolah-Sekolah Menengah Awam Di Daerah Kuala Muda/Yan
由: Lui, Ah Kan
出版: (1997)