Kriteria penilaian bagi perisian pendidikan untuk pengajaran dan pembelajaran berbantukan komputer : satu tinjauan di sekolah menengah teknik di negeri Kedah
Perlaksanaan kaedah pengajaran dan pembelajaran berbantukan komputer merupakan satu langkah yang diambil oleh Kementerian Pendidikan untuk mewujudkan budaya teknologi maklumat dalam sistem pendidikan negara. Perlaksanaan kaedah ini dikatakan mampu untuk meningkatkan kualiti pengajaran dan seterus...
Saved in:
Main Author: | Othman, Khairul Bariyah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/9595/1/24p%20KHAIRUL%20BARIYAH%20OTHMAN.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9595/2/KHAIRUL%20BARIYAH%20OTHMAN%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9595/3/KHAIRUL%20BARIYAH%20OTHMAN%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Menilai Literasi Komputer Dan Sikap Terhadap Komputer Guru-Guru Sekolah Menengah Di Daerah Kuala Muda/Yan, Kedah
by: Kamarudin, Mansur
Published: (1997) -
Pembangunan dan penilaian modul berbantukan komputer(mbk) bagi mata pelajaran pengurusan perniagaan (P 315) di politeknik
by: Mohamed Yusof, Azean Irdawaty
Published: (2003) -
Pembangunan bahan pengajaran: modul pembelajaran berbantukan komputer bagi mata pelajaran penjana AT dan AU di Kolej Komuniti Bandar Darulaman, Jitra, Kedah
by: Fuad, Noor Faznyzahuda
Published: (2003) -
Penggunaan ABBM berbantukan komputer bagi subjek pemasaran di kalangan pelajar Politeknik Port Dickson
by: Mohamad Noor, Mastura
Published: (2003) -
Penggunaan Komputer di Kalangan Guru-Guru Dalam Pengurusan Kurikulum di Sekolah Menengah Daerah Sik, Kedah
by: Mohamad Nabzrim, Mohamad Nayan
Published: (1997)