Penghasilan senarai semak bagi menilai tahap pengetahuan dan pemahaman pelajar terhadap pembelajaran berasaskan multimedia
Multimedia mempakan satu langkah lmhlk menyampaikan maklumat kepada penerimanya dengan eara dan gaya yang lebih menarik dan komprehensifmelalui pengunaan elemen-elemen multimedia seperti teks, grafik, animasi, audio dan video. Kajian ini dijalankan dengan menumpukan kepada penilaian terhadap taha...
Saved in:
Main Author: | Mohd Alias, Mas Azlina |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/9675/1/24p%20MAS%20AZLINA%20MOHD%20ALIAS.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9675/2/MAS%20AZLINA%20MOHD%20ALIAS%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9675/3/MAS%20AZLINA%20MOHD%20ALIAS%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Membina dan menilai modul pembelajaran kendiri bagi topik kemasiapan perabot di Kolej Komuniti Segamat
by: Alias, Asmalia
Published: (2003) -
Penghasilan modul pembelajaran kendiri bahan dan binaan berasaskan web
by: Mohd Salleh, Mohd Faizal
Published: (2003) -
Menilai Literasi Komputer Dan Sikap Terhadap Komputer Guru-Guru Sekolah Menengah Di Daerah Kuala Muda/Yan, Kedah
by: Kamarudin, Mansur
Published: (1997) -
Merekabentuk, menilai kesesuaian dan mengkaji keberkesanan modul pengajaran kendiri (MPK)
by: Lian, Ai Chen
Published: (2002) -
Pembangunan elemen multimedia berasaskan content dan context seni untuk pendidikan latihan teknikal dan vokasional
by: Selamat, Siti Norhana
Published: (2021)