Kajian ke atas tahap kualiti perkhidmatan fasiliti di ibu pejabat JKR, Jalan Sultan Salahuddin, Kuala Lumpur
Saved in:
Main Author: | Abdul Aziz, Zulkhairi |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kualiti perkhidmatan pengurusan fasiliti : kajian kes di Kompleks Ibu Pejabat JKR Malaysia
by: Loman, Faizul Azlan
Published: (2011) -
Kajian Terhadap Tahap Kepuasan Bekerja Pegawai-Pegawai Professional dan Sokongan di Ibu Pejabat, Jalan Sultan Salahuddin, Kuala Lumpur
by: Saliha, Che Daud
Published: (2004) -
Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar
by: Mohd. Salim, Nurulhanah
Published: (2006) -
Hubungan Komunikasi Perkhidmatan Kaunter dalam Meningkatkan Kepuasan Pelanggan: Satu Kajian Kes di Ibu Pejabat JKR Malaysia
by: Imran, Pilus
Published: (2010) -
Kajian tahap kepuasan pengguna terhadap pengurusan fasiliti di bangunan pejabat : kes kajian : Ibu Pejabat Polis Daerah Batu Pahat
by: Nagayah, Ramesh
Published: (2004)