Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2009
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-utm-ep.13665 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.136652012-05-31T02:54:39Z Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar 2009 Nordin, Mohd. Safarin Unspecified 2009 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/13665/ phd doctoral Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
topic |
Unspecified |
spellingShingle |
Unspecified Nordin, Mohd. Safarin Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_name |
Doctor of Philosophy (PhD.) |
qualification_level |
Doctorate |
author |
Nordin, Mohd. Safarin |
author_facet |
Nordin, Mohd. Safarin |
author_sort |
Nordin, Mohd. Safarin |
title |
Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar |
title_short |
Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar |
title_full |
Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar |
title_fullStr |
Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar |
title_full_unstemmed |
Kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar |
title_sort |
kesan kaedah pengajaran lukisan kejuruteraan menggunakan pendekatan serentak pemodelan bongkah tiga dimensi terhadap kemahiran visualisasi pelajar |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education |
granting_department |
Faculty of Education |
publishDate |
2009 |
_version_ |
1747814982920175616 |