Tahap kefahaman dan amalan konsep pendidikan sepanjang hayat dalam kalangan pelajar tahun empat sph di UTM
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti Tahap Kefahaman Dan Amalan Konsep Pendidikan Sepanjang Hayat (PSH) Dalam Kalangan Pelajar Tahun Empat SPH Di UTM. Seramai 89 orang pelajar tahun empat SPH dikaji dalam kajian kes ini. Segala maklumat dikumpulkan melalui instrumen soal selidik. Kebolehpercayaa...
Saved in:
Main Authors: | Othman, Nooraini, Yek, Leh Chiong |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/14348/1/Abstract-TAHAP_KEFAHAMAN_DAN_AMALAN_KONSEP_PENDIDIKAN_SEPANJANG_HAYAT_DALAM_KALANGAN_PELAJAR_TAHUN_EMPAT_SPH_DI_UTM.docx |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembelajaran sepanjang hayat dalam pendidikan teknik dan vokasional
by: Ab. Aziz, Ab. Asmaidi
Published: (2008) -
Kecekapan pembelajaran sepanjang hayat dalam kalangan guru Kemahiran Hidup
by: Mohd. Yusof, Noor Syafiqah
Published: (2013) -
Tahap kesediaan peserta Program Pembelajaran Sepanjang Hayat (PSH) dalam kecenderungan menceburi keusahawanan di Kolej Komuniti Negeri Johor
by: Ghazalan, Mohd Shahzuan
Published: (2015) -
Kepimpinan sekolah dan pembelajaran sepanjang hayat dalam kalangan guru di Dungun, Terengganu /
by: Nor Kamaliah Mohamad
Published: (2016) -
Tahap kefahaman dan salah konsep terhadap konsep daya dan gerakan dalam kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
by: Ahmad Tarmimi Ismail@Ilias
Published: (2016)