Tahap kefahaman dan amalan konsep pendidikan sepanjang hayat dalam kalangan pelajar tahun empat sph di UTM
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti Tahap Kefahaman Dan Amalan Konsep Pendidikan Sepanjang Hayat (PSH) Dalam Kalangan Pelajar Tahun Empat SPH Di UTM. Seramai 89 orang pelajar tahun empat SPH dikaji dalam kajian kes ini. Segala maklumat dikumpulkan melalui instrumen soal selidik. Kebolehpercayaa...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2009
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.utm.my/id/eprint/14348/1/Abstract-TAHAP_KEFAHAMAN_DAN_AMALAN_KONSEP_PENDIDIKAN_SEPANJANG_HAYAT_DALAM_KALANGAN_PELAJAR_TAHUN_EMPAT_SPH_DI_UTM.docx |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
成为第一个发表评论!