Tahap kefahaman dan amalan konsep pendidikan sepanjang hayat dalam kalangan pelajar tahun empat sph di UTM

Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti Tahap Kefahaman Dan Amalan Konsep Pendidikan Sepanjang Hayat (PSH) Dalam Kalangan Pelajar Tahun Empat SPH Di UTM. Seramai 89 orang pelajar tahun empat SPH dikaji dalam kajian kes ini. Segala maklumat dikumpulkan melalui instrumen soal selidik. Kebolehpercayaa...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
Main Authors: Othman, Nooraini, Yek, Leh Chiong
格式: Thesis
语言:English
出版: 2009
主题:
在线阅读:http://eprints.utm.my/id/eprint/14348/1/Abstract-TAHAP_KEFAHAMAN_DAN_AMALAN_KONSEP_PENDIDIKAN_SEPANJANG_HAYAT_DALAM_KALANGAN_PELAJAR_TAHUN_EMPAT_SPH_DI_UTM.docx
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!