Pemahaman konsep pecahan dalam kalangan tiga kelompok pelajar secara keratan lintang
The main objective of this study is to investigate the understanding of fraction concepts across three groups of learners. The subjects of the study are 66 primary school students, 67 Form Four students and 57 second-year students of a higher learning institution. The study focuses on learners’ un...
Saved in:
主要作者: | Tahir, Suhaidah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2006
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/1805/1/SuhaidahTahirPFP2006.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pengujian kebolehgunaan kit pembelajaran visualisasi terhadap pemahaman konsep asas komunikasi tanpa wayar dalam kalangan pelajar novis (IR)
由: Sumiati Suparmin
出版: (2016) -
Pembinaan dan penilaian perisian pembelajaran pecahan berasaskan analisis kesilapan
由: Abu Bakar, Salwa
出版: (2003) -
Sikap pelajar tingkatan tiga terhadap pelajaran kemahiran hidup
由: Chiam, Min Kiew
出版: (1993) -
Pengaruh gaya pembelajaran dan kreativiti terhadap penyelesaian masalah Algebra di kalangan pelajar tingkatan empat di tiga daerah di Negeri Johor
由: Che Hussain, Nurzatul Iffah
出版: (2011) -
Hubungan kemahiran berfikir secara kritis dan kreatif dengan pencapaian Matematik dalam kalangan pelajar sekolah menengah daerah Padawan, Sarawak
由: Tan, Sophia Soo Yee
出版: (2010)