Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Razali, Khairil Anwar
Format: Thesis
Published: 2001
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.19060
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.190602011-11-30T04:27:49Z Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi 2001-00 Razali, Khairil Anwar HF Commerce 2001-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/19060/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management and Human Resource Development Faculty of Management and Human Resource Development
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic HF Commerce
spellingShingle HF Commerce
Razali, Khairil Anwar
Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Razali, Khairil Anwar
author_facet Razali, Khairil Anwar
author_sort Razali, Khairil Anwar
title Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi
title_short Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi
title_full Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi
title_fullStr Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi
title_full_unstemmed Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi
title_sort penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di hitachi
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management and Human Resource Development
granting_department Faculty of Management and Human Resource Development
publishDate 2001
_version_ 1747815371655610368