Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
出版: |
2009
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
id |
my-utm-ep.19135 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.191352011-11-30T04:28:18Z Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual 2009-00 Khidzir, Suhaili Unspecified 2009-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/19135/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management and Human Resource Development Faculty of Management and Human Resource Development |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
topic |
Unspecified |
spellingShingle |
Unspecified Khidzir, Suhaili Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Khidzir, Suhaili |
author_facet |
Khidzir, Suhaili |
author_sort |
Khidzir, Suhaili |
title |
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual |
title_short |
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual |
title_full |
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual |
title_fullStr |
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual |
title_full_unstemmed |
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual |
title_sort |
kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management and Human Resource Development |
granting_department |
Faculty of Management and Human Resource Development |
publishDate |
2009 |
_version_ |
1747815389927047168 |