Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Khidzir, Suhaili
格式: Thesis
出版: 2009
主题:
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
id my-utm-ep.19135
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.191352011-11-30T04:28:18Z Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual 2009-00 Khidzir, Suhaili Unspecified 2009-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/19135/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management and Human Resource Development Faculty of Management and Human Resource Development
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic Unspecified
spellingShingle Unspecified
Khidzir, Suhaili
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Khidzir, Suhaili
author_facet Khidzir, Suhaili
author_sort Khidzir, Suhaili
title Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
title_short Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
title_full Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
title_fullStr Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
title_full_unstemmed Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
title_sort kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management and Human Resource Development
granting_department Faculty of Management and Human Resource Development
publishDate 2009
_version_ 1747815389927047168