Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
Saved in:
主要作者: | Khidzir, Suhaili |
---|---|
格式: | Thesis |
出版: |
2009
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kepuasan perkhidmatan bagi pelanggan di kaunter-kaunter Jabatan Pelajaran Terengganu
由: Ekhwan Saaban
出版: (2005) -
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter: kajian perbandingan di jabatan imigresen dan jabatan pendaftaran negara
由: Bujang, Siti Mariam
出版: (2000) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter pejabat pertanyaan Balai Polis Pengkalan Hulu, Perak
由: Mohd Ngaizuddin, Abdul Maei
出版: (2014) -
Hubungan komunikasi perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan: Kajian di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Kedah
由: Nur Suriaty, Daud @ Fhiri
出版: (2014) -
Hubungan Komunikasi Perkhidmatan Kaunter dalam Meningkatkan Kepuasan Pelanggan: Satu Kajian Kes di Ibu Pejabat JKR Malaysia
由: Imran, Pilus
出版: (2010)