Kriteria dan pengukuran tahap kepuasan pelanggan bagi kontrak jenis komprehensif dan konvensional kajian kes: bangunan kerajaan di WP Putrajaya
Saved in:
Main Author: | Abdul Hamid, Azmi |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengukuran prestasi pengurusan penyenggaraan fasiliti sistem mekanikal bangunan kerajaan
by: Mamat, Mat Nizi
Published: (2010) -
Timbang tara dalam industri pembinaan bagi kontrak pembinaan bangunan kerajaan /
by: Abdul Aziz Hussin, 1956-
Published: (2007) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti bangunan tempat kerja di Putrajaya
by: Abdullah, Ismail
Published: (2010) -
Perbandingan kontrak insurans konvensional dan Islam : analisis khusus terhadap operasi Syarikat Takaful dan MCIS Insurance Berhad di Malaysia /
by: Muhammad Yamin Ismail
Published: (1998) -
Kriteria pemilihan kontraktor untuk melaksanakan kontrak pengurusan fasiliti
by: Mohd. Syukri, Mohd. Syahlan
Published: (2021)