Kajian perbezaan antara pengetahuan dan amalan guru pelatih KPLI pemulihan khas semasa menjalani latihan praktikum
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | أطروحة |
منشور في: |
2009
|
الموضوعات: | |
الوسوم: |
إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
id |
my-utm-ep.28291 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.282912012-10-04T10:38:19Z Kajian perbezaan antara pengetahuan dan amalan guru pelatih KPLI pemulihan khas semasa menjalani latihan praktikum 2009-00 Ayob, Ishak Unspecified 2009-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/28291/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
topic |
Unspecified |
spellingShingle |
Unspecified Ayob, Ishak Kajian perbezaan antara pengetahuan dan amalan guru pelatih KPLI pemulihan khas semasa menjalani latihan praktikum |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Ayob, Ishak |
author_facet |
Ayob, Ishak |
author_sort |
Ayob, Ishak |
title |
Kajian perbezaan antara pengetahuan dan amalan guru pelatih KPLI pemulihan khas semasa menjalani latihan praktikum |
title_short |
Kajian perbezaan antara pengetahuan dan amalan guru pelatih KPLI pemulihan khas semasa menjalani latihan praktikum |
title_full |
Kajian perbezaan antara pengetahuan dan amalan guru pelatih KPLI pemulihan khas semasa menjalani latihan praktikum |
title_fullStr |
Kajian perbezaan antara pengetahuan dan amalan guru pelatih KPLI pemulihan khas semasa menjalani latihan praktikum |
title_full_unstemmed |
Kajian perbezaan antara pengetahuan dan amalan guru pelatih KPLI pemulihan khas semasa menjalani latihan praktikum |
title_sort |
kajian perbezaan antara pengetahuan dan amalan guru pelatih kpli pemulihan khas semasa menjalani latihan praktikum |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education |
granting_department |
Faculty of Education |
publishDate |
2009 |
_version_ |
1747815618119204864 |