Kajian perbezaan persepsi dan strategi penyelesaian masalah pakar dan novis bagi topik penggunaan kalkulus dalam matematik perniagaan

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Wan Bakar, Wan Norliza
Format: Thesis
Published: 2004
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.28293
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.282932012-10-04T10:38:20Z Kajian perbezaan persepsi dan strategi penyelesaian masalah pakar dan novis bagi topik penggunaan kalkulus dalam matematik perniagaan 2004-00 Wan Bakar, Wan Norliza Unspecified 2004-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/28293/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic Unspecified
spellingShingle Unspecified
Wan Bakar, Wan Norliza
Kajian perbezaan persepsi dan strategi penyelesaian masalah pakar dan novis bagi topik penggunaan kalkulus dalam matematik perniagaan
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Wan Bakar, Wan Norliza
author_facet Wan Bakar, Wan Norliza
author_sort Wan Bakar, Wan Norliza
title Kajian perbezaan persepsi dan strategi penyelesaian masalah pakar dan novis bagi topik penggunaan kalkulus dalam matematik perniagaan
title_short Kajian perbezaan persepsi dan strategi penyelesaian masalah pakar dan novis bagi topik penggunaan kalkulus dalam matematik perniagaan
title_full Kajian perbezaan persepsi dan strategi penyelesaian masalah pakar dan novis bagi topik penggunaan kalkulus dalam matematik perniagaan
title_fullStr Kajian perbezaan persepsi dan strategi penyelesaian masalah pakar dan novis bagi topik penggunaan kalkulus dalam matematik perniagaan
title_full_unstemmed Kajian perbezaan persepsi dan strategi penyelesaian masalah pakar dan novis bagi topik penggunaan kalkulus dalam matematik perniagaan
title_sort kajian perbezaan persepsi dan strategi penyelesaian masalah pakar dan novis bagi topik penggunaan kalkulus dalam matematik perniagaan
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2004
_version_ 1747815618602598400