Pembinaan dan penilaian instrumen untuk menilai persekitaran e-pembelajaran berdasarkan perspektif pakar, pensyarah dan pelajar

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Md. Husin, Nurhafiza
Format: Thesis
Published: 2009
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.28356
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.283562012-10-04T10:38:41Z Pembinaan dan penilaian instrumen untuk menilai persekitaran e-pembelajaran berdasarkan perspektif pakar, pensyarah dan pelajar 2009-00 Md. Husin, Nurhafiza Unspecified 2009-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/28356/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic Unspecified
spellingShingle Unspecified
Md. Husin, Nurhafiza
Pembinaan dan penilaian instrumen untuk menilai persekitaran e-pembelajaran berdasarkan perspektif pakar, pensyarah dan pelajar
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Md. Husin, Nurhafiza
author_facet Md. Husin, Nurhafiza
author_sort Md. Husin, Nurhafiza
title Pembinaan dan penilaian instrumen untuk menilai persekitaran e-pembelajaran berdasarkan perspektif pakar, pensyarah dan pelajar
title_short Pembinaan dan penilaian instrumen untuk menilai persekitaran e-pembelajaran berdasarkan perspektif pakar, pensyarah dan pelajar
title_full Pembinaan dan penilaian instrumen untuk menilai persekitaran e-pembelajaran berdasarkan perspektif pakar, pensyarah dan pelajar
title_fullStr Pembinaan dan penilaian instrumen untuk menilai persekitaran e-pembelajaran berdasarkan perspektif pakar, pensyarah dan pelajar
title_full_unstemmed Pembinaan dan penilaian instrumen untuk menilai persekitaran e-pembelajaran berdasarkan perspektif pakar, pensyarah dan pelajar
title_sort pembinaan dan penilaian instrumen untuk menilai persekitaran e-pembelajaran berdasarkan perspektif pakar, pensyarah dan pelajar
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2009
_version_ 1747815633998839808