Sekolah sebagai sebuah organisasi pembelajaran : satu tinjuan di sebuah sekolah harapan negara di daerah Pontian Johor Darul Takzim

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Salleh, Abd. Rahman
Format: Thesis
Published: 2000
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.28420
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.284202012-10-04T10:39:01Z Sekolah sebagai sebuah organisasi pembelajaran : satu tinjuan di sebuah sekolah harapan negara di daerah Pontian Johor Darul Takzim 2000-00 Salleh, Abd. Rahman Unspecified 2000-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/28420/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic Unspecified
spellingShingle Unspecified
Salleh, Abd. Rahman
Sekolah sebagai sebuah organisasi pembelajaran : satu tinjuan di sebuah sekolah harapan negara di daerah Pontian Johor Darul Takzim
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Salleh, Abd. Rahman
author_facet Salleh, Abd. Rahman
author_sort Salleh, Abd. Rahman
title Sekolah sebagai sebuah organisasi pembelajaran : satu tinjuan di sebuah sekolah harapan negara di daerah Pontian Johor Darul Takzim
title_short Sekolah sebagai sebuah organisasi pembelajaran : satu tinjuan di sebuah sekolah harapan negara di daerah Pontian Johor Darul Takzim
title_full Sekolah sebagai sebuah organisasi pembelajaran : satu tinjuan di sebuah sekolah harapan negara di daerah Pontian Johor Darul Takzim
title_fullStr Sekolah sebagai sebuah organisasi pembelajaran : satu tinjuan di sebuah sekolah harapan negara di daerah Pontian Johor Darul Takzim
title_full_unstemmed Sekolah sebagai sebuah organisasi pembelajaran : satu tinjuan di sebuah sekolah harapan negara di daerah Pontian Johor Darul Takzim
title_sort sekolah sebagai sebuah organisasi pembelajaran : satu tinjuan di sebuah sekolah harapan negara di daerah pontian johor darul takzim
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2000
_version_ 1747815649543979008