Hubungan antara gaya asuhan ibu bapa dengan personaliti pelajar di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan daerah Pontian, Johor

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jasan Ahpandi, Nurul Amhani
Format: Thesis
Published: 2010
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.28705
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.287052017-06-20T04:03:39Z Hubungan antara gaya asuhan ibu bapa dengan personaliti pelajar di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan daerah Pontian, Johor 2010 Jasan Ahpandi, Nurul Amhani L Education (General) 2010 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/28705/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic L Education (General)
spellingShingle L Education (General)
Jasan Ahpandi, Nurul Amhani
Hubungan antara gaya asuhan ibu bapa dengan personaliti pelajar di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan daerah Pontian, Johor
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Jasan Ahpandi, Nurul Amhani
author_facet Jasan Ahpandi, Nurul Amhani
author_sort Jasan Ahpandi, Nurul Amhani
title Hubungan antara gaya asuhan ibu bapa dengan personaliti pelajar di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan daerah Pontian, Johor
title_short Hubungan antara gaya asuhan ibu bapa dengan personaliti pelajar di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan daerah Pontian, Johor
title_full Hubungan antara gaya asuhan ibu bapa dengan personaliti pelajar di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan daerah Pontian, Johor
title_fullStr Hubungan antara gaya asuhan ibu bapa dengan personaliti pelajar di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan daerah Pontian, Johor
title_full_unstemmed Hubungan antara gaya asuhan ibu bapa dengan personaliti pelajar di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan daerah Pontian, Johor
title_sort hubungan antara gaya asuhan ibu bapa dengan personaliti pelajar di sebuah sekolah menengah kebangsaan daerah pontian, johor
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2010
_version_ 1747815683822977024