Pengurusan stres dalam pekerjaan di kalangan guru-guru di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan Daerah Johor Bahru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Teng, Kie Yin
Format: Thesis
Published: 2008
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.31242
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.312422017-09-11T03:57:27Z Pengurusan stres dalam pekerjaan di kalangan guru-guru di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan Daerah Johor Bahru 2008 Teng, Kie Yin L Education (General) 2008 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/31242/ http://libraryopac.utm.my/client/en_AU/main/search/results?qu=Pengurusan+stres+dalam+pekerjaan+di+kalangan+guru-guru+di+sebuah+Sekolah+Menengah+Kebangsaan+Daerah+Johor+Bahru&te=# masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic L Education (General)
spellingShingle L Education (General)
Teng, Kie Yin
Pengurusan stres dalam pekerjaan di kalangan guru-guru di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan Daerah Johor Bahru
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Teng, Kie Yin
author_facet Teng, Kie Yin
author_sort Teng, Kie Yin
title Pengurusan stres dalam pekerjaan di kalangan guru-guru di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan Daerah Johor Bahru
title_short Pengurusan stres dalam pekerjaan di kalangan guru-guru di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan Daerah Johor Bahru
title_full Pengurusan stres dalam pekerjaan di kalangan guru-guru di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan Daerah Johor Bahru
title_fullStr Pengurusan stres dalam pekerjaan di kalangan guru-guru di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan Daerah Johor Bahru
title_full_unstemmed Pengurusan stres dalam pekerjaan di kalangan guru-guru di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan Daerah Johor Bahru
title_sort pengurusan stres dalam pekerjaan di kalangan guru-guru di sebuah sekolah menengah kebangsaan daerah johor bahru
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2008
_version_ 1747815756330958848