Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti bangunan tempat kerja di Putrajaya
Saved in:
主要作者: | Abdullah, Ismail |
---|---|
格式: | Thesis |
出版: |
2010
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kajian tahap kepuasan penghuni terhadap fasiliti penjara
由: Nasir, Munirah
出版: (2013) -
Amalan perkhidmatan perunding pengurusan fasiliti
由: Zaharudin, Nur Zafirah
出版: (2015) -
Tahap kepuasan hati pelanggan terhadap aspek keselamatan di pusat membeli belah angsana
由: Mohd. Hashim, Nur Ezzaty Nadia
出版: (2022) -
Kepuasan dan kesetiaan pelanggan kajian untuk industri hotel
由: Ishari, Muhammad Alham
出版: (2015) -
Penggunaan manual laporan cadangan pemajuan : kajian kes : JPBD Negeri Selangor, Majlis Bandaraya Shah Alam dan Perbadanan Putrajaya
由: Husin, Mohd. Zamri
出版: (2010)