Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-utm-ep.31331 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.313312013-05-07T03:14:56Z Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor 2012-00 Wagimin, Norfaizah Unspecified 2012-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/31331/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
topic |
Unspecified |
spellingShingle |
Unspecified Wagimin, Norfaizah Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Wagimin, Norfaizah |
author_facet |
Wagimin, Norfaizah |
author_sort |
Wagimin, Norfaizah |
title |
Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor |
title_short |
Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor |
title_full |
Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor |
title_fullStr |
Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor |
title_full_unstemmed |
Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor |
title_sort |
hubungan gaya pembelajaran vak dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah institusi pengajian tinggi awam di johor |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education |
granting_department |
Faculty of Education |
publishDate |
2012 |
_version_ |
1747815778109882368 |