Hubungan kepimpinan instruksional guru dengan iklim bilik darjah di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil daerah Kulai Jaya, Johor
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-utm-ep.32149 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.321492013-06-12T07:54:20Z Hubungan kepimpinan instruksional guru dengan iklim bilik darjah di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil daerah Kulai Jaya, Johor 2011-00 Permal, Pachaiammal Unspecified 2011-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/32149/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
topic |
Unspecified |
spellingShingle |
Unspecified Permal, Pachaiammal Hubungan kepimpinan instruksional guru dengan iklim bilik darjah di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil daerah Kulai Jaya, Johor |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Permal, Pachaiammal |
author_facet |
Permal, Pachaiammal |
author_sort |
Permal, Pachaiammal |
title |
Hubungan kepimpinan instruksional guru dengan iklim bilik darjah di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil daerah Kulai Jaya, Johor |
title_short |
Hubungan kepimpinan instruksional guru dengan iklim bilik darjah di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil daerah Kulai Jaya, Johor |
title_full |
Hubungan kepimpinan instruksional guru dengan iklim bilik darjah di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil daerah Kulai Jaya, Johor |
title_fullStr |
Hubungan kepimpinan instruksional guru dengan iklim bilik darjah di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil daerah Kulai Jaya, Johor |
title_full_unstemmed |
Hubungan kepimpinan instruksional guru dengan iklim bilik darjah di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil daerah Kulai Jaya, Johor |
title_sort |
hubungan kepimpinan instruksional guru dengan iklim bilik darjah di sekolah jenis kebangsaan tamil daerah kulai jaya, johor |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education |
granting_department |
Faculty of Education |
publishDate |
2011 |
_version_ |
1747815933348413440 |