Keberkesanan modul Beams dalam meningkatkan pencapaian pelajar bagi matapelajaran Matematik Tambahan
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | أطروحة |
منشور في: |
2012
|
الموضوعات: | |
الوسوم: |
إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
id |
my-utm-ep.32218 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.322182013-06-12T07:54:37Z Keberkesanan modul Beams dalam meningkatkan pencapaian pelajar bagi matapelajaran Matematik Tambahan 2012-00 Mohd. Shukri, Mohamad Hasanul Ilmi Unspecified 2012-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/32218/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
topic |
Unspecified |
spellingShingle |
Unspecified Mohd. Shukri, Mohamad Hasanul Ilmi Keberkesanan modul Beams dalam meningkatkan pencapaian pelajar bagi matapelajaran Matematik Tambahan |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Mohd. Shukri, Mohamad Hasanul Ilmi |
author_facet |
Mohd. Shukri, Mohamad Hasanul Ilmi |
author_sort |
Mohd. Shukri, Mohamad Hasanul Ilmi |
title |
Keberkesanan modul Beams dalam meningkatkan pencapaian pelajar bagi matapelajaran Matematik Tambahan |
title_short |
Keberkesanan modul Beams dalam meningkatkan pencapaian pelajar bagi matapelajaran Matematik Tambahan |
title_full |
Keberkesanan modul Beams dalam meningkatkan pencapaian pelajar bagi matapelajaran Matematik Tambahan |
title_fullStr |
Keberkesanan modul Beams dalam meningkatkan pencapaian pelajar bagi matapelajaran Matematik Tambahan |
title_full_unstemmed |
Keberkesanan modul Beams dalam meningkatkan pencapaian pelajar bagi matapelajaran Matematik Tambahan |
title_sort |
keberkesanan modul beams dalam meningkatkan pencapaian pelajar bagi matapelajaran matematik tambahan |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education |
granting_department |
Faculty of Education |
publishDate |
2012 |
_version_ |
1747815950135066624 |