Kesan penggunan perisian pendidikan terhadap pencapaian pelajar merentasi gaya kognitif
This study is conducted to identify students’ cognitive styles, students’ and teachers’ perceptions on educational software and the effects of the educational software towards students’ learning processes based on students' Field Independent/Field Dependent’s (FI /FD) cognitive styles. This stu...
Saved in:
主要作者: | Mohamed, Hasnah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2012
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/32240/1/HasnahmohamedMFP2012.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
由: Don, Ahmad Jasmi
出版: (1994) -
Sumbangan Peramal Kognitif Dan Bukan Kognitif Terhadap
Pencapaian Akademik Dalam Kalangan Pelajar Di Sebuah
Institusi Pengajian Tinggi Awam
由: Syed Ahmad , Sharifah Aminah
出版: (2009) -
Hubungan gaya pembelajaran dengan pencapaian Akademik : Tinjauan di kalangan pelajar-pelajar Sarjana Muda Pendidikan tahun pertama, UTM, Skudai, Johor.
由: Mohamed Zakaria, Zubaidah Begam
出版: (2007) -
Kesan Modul-Modul Multimedia
Berasaskan Komputer Yang Mempunyai
Beban Kognitif Berbeza Ke Atas
Pencapaian Konsep-Konsep Konkrit
Dalam Biologi
由: Esa, Norizan
出版: (2002) -
Kesan Aktiviti'Brain Gym' Terhadap
Perkembangan Kognitif Kanak-Kanak
Prasekolah
由: Goh, Siew Siew
出版: (2010)