Penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pengajaran dan pembelajaran guru Matematik di daerah Johor Bahru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Baharuddin, Mohd. Syazwan
Format: Thesis
Published: 2011
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.32387
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.323872017-08-03T04:17:44Z Penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pengajaran dan pembelajaran guru Matematik di daerah Johor Bahru 2011 Baharuddin, Mohd. Syazwan L Education (General) 2011 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/32387/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic L Education (General)
spellingShingle L Education (General)
Baharuddin, Mohd. Syazwan
Penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pengajaran dan pembelajaran guru Matematik di daerah Johor Bahru
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Baharuddin, Mohd. Syazwan
author_facet Baharuddin, Mohd. Syazwan
author_sort Baharuddin, Mohd. Syazwan
title Penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pengajaran dan pembelajaran guru Matematik di daerah Johor Bahru
title_short Penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pengajaran dan pembelajaran guru Matematik di daerah Johor Bahru
title_full Penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pengajaran dan pembelajaran guru Matematik di daerah Johor Bahru
title_fullStr Penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pengajaran dan pembelajaran guru Matematik di daerah Johor Bahru
title_full_unstemmed Penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pengajaran dan pembelajaran guru Matematik di daerah Johor Bahru
title_sort penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ict) dalam pengajaran dan pembelajaran guru matematik di daerah johor bahru
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2011
_version_ 1747815990347956224