Tahap kefahaman guru mengenai konsep jirim
Kebanyakan konsep sains adalah abstrak, dan begitu juga dengan konsep jirim. Pemahaman konsep sains yang baik oleh guru adalah penting supaya pengajaran lebih berkesan dan mengelakkan kerangka alternatif dipindahkan kepada pelajar. Pengetahuan guru mengenai isi kandungan mata pelajaran membantu guru...
Saved in:
主要作者: | Mohamad Sani, `Ainul Basirah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2012
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/32558/1/%60AinulBasirahMohamadSaniMFP2012.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kefahaman pelajar bermasalah pendengaran terhadap konsep asas jirim
由: Mastam, Nur Maslina
出版: (2012) -
Tahap kefahaman dan amalan konsep pendidikan sepanjang hayat dalam kalangan pelajar tahun empat sph di UTM
由: Othman, Nooraini, et al.
出版: (2009) -
Kefahaman dan persepsi guru terhadap etika dalam Sains
由: Jasimin, Mawar Asmah Husna
出版: (2014) -
Kesan Penggunaan Modul Berasaskan Pentaksiran Formatif Kecerdasan Pelbagai Terhadap Pencapaian Topik Jirim, Kebimbangan Pentaksiran Dan Efikasi Kendiri Murid Tahun Lima
由: Ahmad, Norasyikin
出版: (2021) -
Kefahaman Bacaan Bahasa Melayu
Murid Tahap Ii Sekolah Rendah
由: Che Lah, Yahya
出版: (2014)